lördag 2 juni 2012

REGN

Hallojsan!

Vad dålig man varit på att skriva alltså! Men kan väl sammanfatta dagarna med att säga att jag aldrig varit så sjukt trött som nu! I torsdags somnade jag i soffan efter skolan, och min snäll syster Emma gjorde pizza till mig och andra syrran, wonderfuuuul!
Igår drog vi iväg på tältläger med klubben. Regnigt som tusan, men kul hade vi förhoppning om att det skulle bli! Lägret hölls på Tyresö med resten av Stockholm, ja, eller de som dök upp! Vi bodde i tält och har aldrig varit med om värre väder! Vanligvis på dessa läger brukar det var sol och 30+, men icke. Jag och Frida var ledare så igår kollade vi bara på tävlingen, men idag begav vi oss ut som skuggor till våra frussna ungdomar. Regnet hade iallafall öst ner sen vi kom dit, tältet var kallt och vi åt mat utomhus i partytält. Gissa om jag längtade efter att få vara inomhus? Under eftermiddagen drog halva lägret och vår klubb tog beslutet att också åka. Det var för kallt, regnigt och blåsigt. Dessutom ville ingen av ungdomarna springa så det var lite synd, men jag förstår dom. En kort, men kul lägervistelse blev det!

På ena fotot ser  ni alla skor i ungdomarnas militärtält haha.

Nu väntar mys härhemma, lite kul och det sista fysikplugget inför kursprovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar