torsdag 14 juni 2012

Stockholm City Cup - Etapp 3

Igår sprang jag SCC etapp 3! Eller näe. Höhö. Jag gick! Är lite förkyld och vill vara frisk till lägret i helgen, så gick banan på cirka 55 minuter. SCC är sprint i stan, och igår var det vid Eriksdalsskolan vilket innebar att jag sprang på Söder! Det var helt fantastiskt, jag upptäckte helt underbara ställen jag aldrig varit på innan. Därför var det rätt skönt att gå, för jag hade tid att kolla på allt. Blev också fotad på ett ställe lol;
Asballt ställe, men usch för att bli fotad. Tagen från Stockholm City Cups hemsida.

Igårkväll såg vi annars The Descendants som var rätt bra!
Idag har jag sovit suuuuuperlänge. Senare idag ska jag kanske träffa Anton, men han har ingen koll om när hans jobb slutar så vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar