onsdag 13 juni 2012

Dimma.

Det blev Rålis igår iallafall! I början var det jättemys, men senare framåt kvällen försvann mysstämningen när många drog och massa randoms kom. Så efter att ha firat PER (okej Pernilla)som fyller 17 idag åkte jag, Fanny och Nicki vidare på lite äventyr vilket var rätt spännande!

Kvällen var rolig, men blev faktiskt lite sorgsen när jag sa hejdå till några i min klass jag vet att jag inte kommer träffa i sommar. Vissa hann jag inte säga hejdå till heller, alla var så utspridda framåt kvällen och flera gick hem. Men vi ses säkert i sommar, hoppas jag!

Idag har jag gått upp tidigt och gått på min lillasysters skolavslutning. Tyvärr så missade vi när de sjöng, kom precis när det var slut. Tommy Körberg var förresten där och sjung!
Efteråt lyckades jag springa på en gammal franskalärare som jag inte visste jobbade kvar! Jag och Johanna gick sedan också in i ett gammal klassrum vi tillbringade fyra lektioner varje vecka i under hela högstadiet. Där fanns min gamla engelskalärare som hjälpte mig med en del av USA-papprena, så sjukt tacksam över hjälpen! Får skicka vykort eller något när jag väl är där, han undrade lite så var jag skulle så det var trevligt.
Denna vecka är sammanfattningsvis väldigt nostalgisk.

Igår när jag gick hem var det en väldig dimma! Såg knappt tio meter framåt. Mysigt men jätteläskigt!
Mumford & Sons – White Blank Page

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar