söndag 3 juni 2012

Somewhere only we know

Keane – Somewhere Only We Know

Den här dagen har bestått av film, plugg och visumansökan. Eftersom jag egentligen skulle varit på läger till idag hade jag inget planerat, så det var helt underbart att bara kunna ta itu med saker jag aldrig hade hunnit annars! Grymt skönt att visumansökan snart är klar, bara intervjun sedan.

Nu på kvällen var jag hos mamma (igår hos pappa), och de hade gäster vars barn är fyra år precis som Lydia. De lekte med någon sorts lera, och jag hade rätt kul med den också haha! Tog en hundpromenad i regnet sedan, så himlahimla underbart!!! Jag älskar verkligen att promenera i regn, blev helt genomblöt men värt! Lyssnade på helt underbar musik och jag var i princip ensam ute!

Fysiken gör livet lite surt just nu, men har nu avslutat för kvällen med det. Mamma hittade en läderväska i sin garderob som jag ska låna, så himla fin! Skulle vilja köpa en egen men känner inte för att spendera så mycket pengar innan USA typ. Så dagen och kvällen blev iallafall gos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar