måndag 18 juni 2012

Sjukling

Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men imorse vaknade jag upp och kunde inte prata. Jag hade tappat rösten! Helt sjukt, har aldrig hänt förut. Nu har den börjat komma tillbaka, men pratar jättehest. Så vet inte om jag kommer kunna jobba imorgon, är försäljare utomhus och mår inte särskilt bra just nu. Håller tummarna för att jag blir frisk!!! Är faktiskt taggad på att jobba. Har sovit och sett Glee hela dagen!


Och nu. USA NÄRMAR SIG! Jag vill inte berätta allt än eftersom allt inte är 100 med familj och så. Men. Fick i gärna fall brev från skolan om att jag var antagen! Det visste jag i och för sig redan eftersom jag loggat in på deras hemsida, men blev helt jätteglad av det gulliga kuvertet! Så himlahimla glad, snart åker jag liksom?! Galet. Hoppas att jag får familj snart så allt blir klart. Men kolla iallafall på fotot nedan, blir helt jätteglad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar