söndag 10 juni 2012

How's it going to be

Third Eye Blind – How's It Going To Be

Idag har jag sjukat halva dagen. Vaknade vid elva och mådde okeyyyyy. Sjukt förkyld fortfarande, så tillbringade halva dagen hemma med film, bad och mys. Det var otroligt välförtjänt, längesen sist! Gjorde dessutom susen!

På eftermiddagen vid fem hade Axel gitarrkonsert som jag och Fanny gick på. Han spelar klassisk gitarr och det ser man sällan så det var balllt! Efter konserten drog jag och Fanny iväg Axel och hans kompis Zacharias till RixFM-festival. Vi missade den med tjugo minuter, haha. Så vi köpte wraps, mackor och gott och satte oss sedan i Humlegården och myste. Turist som jag är fotade jag lite.
      Fanny, Axel och Zacharias gjorde jättefina poses när jag tog foto. Ja, alltså de ser alltid ut såhär ;)))


Innan jag drog ifrån pappa drog vi igång en utmaning. Vem klarar sig utan sötsaker längst? Pappa är världens träningsfreak, men han är lika svag för choklad som jag alltså. Så vi får inte äta godis, bakelser eller läsk. Hur ska jag överleva!?!?!? Nej, men jag måste vinna. Så därför när syrran och mamma åt popcorn nu på kvällen tog jag en macka med gräddfil, krydda och paprika. Så himla gott! Mitt nya liv alltså.
                                              Gott right?!

Ska strax sova, har bara en "lektion" imorgon. Alltså vi ska se film och veta fysikbetyg. Gosigt, börjar halv elva och slutar en timme senare liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar