tisdag 19 juni 2012

Change of Seasons

Sweet Thing – Change Of Seasons

Jag skulle vilja säga att jag är på jobbet nu, men det är jag inte. Så himla segt att vara sjuk! Men kan prata idag och mår lite bättre, så ska itu med en massa saker! Blir så uttråkad av att göra ingenting. Så idag tänkte jag kolla igenom allt inför visumansökan och typ fixa ett fotoalbum. Pappa har alla mina papper så får ringa honom sen och pricka av allt. Men fotoalbum! De tipsade på lägret om att ha riktiga foton utskrivna. Så jag ska börja välja ut foton och så och göra ett riktigt fotoalbum! Jag tänkte inte bara ha lite slumpartat på familjen, utan på mycket. För det är sjukt segt att inte ha allt utskrivet på papper. Så idag ska jag börja välja ut foton, så ska jag skriva ut allt snart! Kommer bli epicccc!!

Sen också... innan jag åker, man måste ju ha någon avskedsgrej med kompisar?? Så eftersom många mina fina vänner läser denna blogg kan ni ju fundera lite. Dessutom, alltså jag kan laga mat. Värsta skillsen jue!

1 kommentar:

  1. MAAATTTIIILDDDAAA Omg ska jag hjälpa dig att laga mat? Ganska bra team i HKn asså ;) tycker du inte det? ;D <3

    SvaraRadera