lördag 9 juni 2012

Godnatttttttttt

Hejhejhej. Jag är trööööööött. Är typ sjuk. Alltså inte så särskilt, men ändå lite småjobbigt. Skulle ha jobbat imorgon, men orkar inte det som sjuk faktiskt. Ska typ ligga hemma hela dan haha. Nej men lite så får det bli, vill vara frisk till skolavslutningen.

Igår gjorde jag lite alltmöjligt; skola, läsa av test, äta glass med kompisar och äta middag med familjen.
Idag började också med familjeaktiviteter, mycket mysigt. Skulle egentligen att ha tävlat i KM men var för sjuk för det. Så vi gick på Cosmonova och museum med familjen. Det var rätt kul faktiskt! Sällan man gör såna saker liksom. På eftermiddagen däckade jag lite i soffan framför Da Vinci-koden, riktigt spännande men hann inte se slutet! Blev asparanoid efteråt och trodde att det skulle komma fram läskiga människor behind my back! iiiiiih. Körde sedan lasergame med klassen, läskigtläskigt, lökigtlökigt. Jag och några tog en vända in på Donken sen, men de flesta skulle sedan hem så jag joinade Nicki, Fanny och Majken som myste i Tanto! Det var jättegos! Pernilla kom sen och det var riktigt trevligt, helt enkelt jättekul och kände verkligen att jag behövde det efter depp över att vara förkyld haha. Underbar dag iallafall!
                                 Har blivit beroende av att fota allt och alla, ingen aning varför.
                                Naturhistoriska!
                                Nicki och Fanny, så himla fina!
                                En stor del av mina instragrambilder är på marsmallows haha

Nu ska jag kurera mig lite, pallar inte vara sjuk. Hinner inte vara sjuk heller. Så himla segt /mvh negativ matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar