tisdag 26 juni 2012

Om mitt liv var en film

Om mitt liv var en film, skulle vi nu vara i början av filmen. Det skulle antagligen vara en dramakomedi typ, med en Katherine Heigl-figur i huvudrollen. Man skulle se mina misslyckanden på jobbet, mitt sociala liv som just nu består av min familj och hur sjukt gärna jag vill till P&L. Jag tror filmen skulle arta sig rätt bra senare faktiskt, nu är vi bara i början!

Men. Som jag sagt tidigare är jobbet svårt. Många av mina vänner är iväg nu, och när jag jobbar kommer jag hem helt slut att jag faktiskt inte orkar träffa några andra än min familj. Så kvalitetstid med familjen! Saknar dock mina underbara vänner, det känns lite konstigt att bara vara med familjen efter ett tag, även om dom är underbara!
Alltså P&L. Jag hade sökt som funktionär till P&L tillsammans med Nicki och Petra, men jag fick inte det. Petra och Nicki fick det däremot, så ringde de tidigare idag och de verkade ha det super! Känner mig själv lite uttråkad kvar i stan med jobbjobbjobb.

Så lite visdomsord, mest för mig själv men ta del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar