tisdag 12 juni 2012

Blandade känslor

Idag hade jag skolavslutning. Det är över nu. Ett år. En massa plugg, samlingar, flummiga lektioner, promenader, fika, Djäknespelen, Läroverksfejden, Bordeaux, inspark, nollning, kaffiz. Åh, kommer sakna Södra, inte bara klassen utan allt runtomkring med Läroverksfejden och Bordeaux och sådana saker. Det var nästan sorgligare idag än förra året, i klassrummet innan grejen i aulan var det nära till tårarna...

Efter avslutning tog hänge jag i en park med Rebecka och hennes kompis Moa. Eller, ja park, det var en kyrkogård. Vi gick sedan ut med Rebeckas hund, och sedan drog jag tillbaks till skolan för att få min jacka från Petra, men också se alla glada studenter! Väldigt härligt!

Om tre timmar ska jag antagligen till Rålis för mys med klassen, men seriöst detta väder??????!!!!!!! We'll see what happens.

 I klassen skrev vi på lappar vad vi trodde att varje person skulle bli som yrke, och detta var min lapp! Alltså går natur, men känner mig numera som sammare lol. Rik amerikan, alltså haha. Två av mina kompisar fick också nåt med amerikan och bo i USA, så vem vet kanske är det om 10 år!
 Vill också ta studenten, längtar till min dag fast ändå inte. Då är ju gymnasietiden slut och allt det jobbiga börjar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar