lördag 2 juni 2012

Leif och LOL

Ville bara tipsa om en låt som typ beskriver orientering. Jag skojar inte, så himla underbar beskrivning av denna sport! Känner mig så i skogen. Leif alltså. Dökött – Leif <---- LYSSNA

Vill förövrigt tipsa just dig om en helt underbar film, som jag om några dar ska se igen med Nicki hoppas jag! Nivet den här LOL med Miley Cyrus?? Well, jag upptäckte för ett tag sen att LOL är en remake av en fransk film, också LOL. Har inte sett den amerikanska än, but soon!, men den franska var iallafall sjukt bra! Kom hem från lägret och såg den sen. Den var liksom inte förskönande av tonåren, ingen patetisk kärlekshistoria och inte heller nån sorts drogig tonår. Utan det var for real typ! Eller näe okej, vi röker faktiskt inte weed och drogar ner mormor, men på vissa sätt var den så sjukt for real, gullig och bara jättegos! Ett plus endast för att en av killarna var sjukt snygg hehe. Tipsar alla att se den franska! Hoppas den amerikanska inte är sämre haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar