tisdag 26 juni 2012

And I'm back!

Jag är tillbaks! Midsommarhelgen var wonderful! Var i Mälarens skärgård med familjen, riktigt underbart att åka båt dit och allt! Vädret var fint, badade för första gången i år och försökte dessutom göra blomkransar vilket inte gick så bra :(

Jag kom hem i lördags, och sen dess har jag jobbat. Söndag, måndag, tisdag och nu väntar tre dagar till och kanske lite helgjobb om jag har tur. På helgerna jobbar jag hos mamma ifall de behöver hjälp och nu under vardagarna är jag försäljare. Det är så sjukt tufft, jag tror aldrig jag kämpat hårdare med något och ändå inte lyckats sälja till särskilt många. It drives me crazy! Men jag ska vara positiv! De jag jobbar med är verkligen jätteschyssta, jag får tips om hur jag ska göra och jag träffar galet roliga typer på stan!

Norrmän, danskar, gotlänningar jag trodde var danskar och dessutom en massa galningar som skriker åt mig. Det är verkligen kul och lärorikt! Så även om jag är helt slut känns det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar