onsdag 27 juni 2012

Stabilt

Jobbet går bättre! Vädret är fint och alla människor runtomkring är trevliga. Turister, konkurrenter, galningar, kostymnissar, prenumeranter och kollegor, alla gör jobbet mycket roligare! Imorse var det väldigt vemodigt att åka in till stan, men jag lär mig mer och mer och känner att jag utvecklas.

Nu på kvällen har vi haft familjemiddag och sen sett "En gång i Phuket". En underbar film, helt i min smak haha. Rekommenderar den verkligen!
Sedan vet jag en till underbar - "Små vita lögner", som är en fransk film är helt wonderful. Absolut en av de bästa filmerna jag sett, vi såg den i måndags och just nu vill jag bara se den igen! Allvarlig men ändå komisk, seriös men ändå rolig. Man går definitivt miste om något om man inte ser den, är ett måste!

Nattttttttttti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar