söndag 10 juni 2012

Två månader!

Igår var det förresten två månader tills jag ska åka till stora landet på andra sidan sjön. USA. Det är helt galet! Man har väntat så länge, så är man snart där! Tiden går så himla fort just nu, nästan för fort. Skolan är snart slut trots att jag fortfarande tänker att jag har veckor kvar med min klass. Så himlahimla galet!

Imorgon är också sista gången på ridningen. Det är också lite sådär småsorgligt, mest att säga hejdå till hästarna eftersom jag känner rätt få i gruppen. Men jag kommer ju tillbaks. Det är det jag säger till vänner som är lite sorgsna över att jag lämnar dom. För samtidigt som jag är jätteexcited så är de jättesorgsna, lite sad. Jag är så himlahimlahimla taggad och redo för att åka! Det är svårt att föreställa sig hur det kommer att vara och bli, men jag antar att det är en av de bästa delarna faktiskt! Att man inte vet vad som väntar. I helgen har AFS ett förberedelseläger vilket blir superkul! Att få träffar andra som ska åka, jaaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar