torsdag 7 juni 2012

Arkimedes

Inatt sov jag 12 timmar. 12! Jag la mig supertidigt och sen försov jag mig, haha. Jag är typ sjuk, så idag har jag bara varit i skolan runt två timmar för att göra det laborativa kursprovet i fysik. Jag tror det gick bra faktiskt! Dock lämnade jag in rapporten typ tre minuter försent och jag har hört hot om att de river den om den är sen. Förhoppningsvis så spelar tre minuter ingen roll! Men tacktacktack för att Arkimedes princip var det svåraste med kursen, för det var det jag pluggade på då. Och det kom på labben! Så tack Arkimedes, you made my day typ.

Sen jag kommit hem har jag sovit, hämtat syrran på dagis och nu sitter jag vid datorn. Fick ett brev idag från USA och sitter framför det som ett frågetecken just nu. Jag funderar på att dra iväg ett mail, men känner mig så otroligt blond om jag gör det. Så naj.

Om några timmar ska vi iväg på studentmottagning, men nu väntar kemin. Bara räkna lite, rätt lätt jämfört med fysiken i höstas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar