onsdag 30 maj 2012

Like a bird

Nelly Furtado – I'm Like A Bird

Haft världens goskväll! Fixat med lite utbytesgrejer, kör en USA-playlist på Spotify och bara hänger med familjen efter en härlig hamburgermiddag. Wonderfuuuuuuuul :) Snart ska vi fortsätta se på filmen alla somnade till igår haha.

Förresten, får jag typ be alla människor som är ihop med nån att inte sluta bry sig om sina vänner? Liksom era vänner är alltid kvar. Kärleken kommer och går, vänner består, som man säger. Orkar ej heller att folk blir så dryga om man vill hänga med dom. Man vill ju liksom bara spendera tid med dom, inget farligt ju?? Aja whatever. Life goes on och jag bara dansar runt på glädjemoln trots en massa dryga människor. För vet ni vad? Finns så sjukt mycket underbara människor, är helt förundrad över det typ haha. Har lärt mig att uppskatta alla finingar runtomkring betydligt mer än jag någonsin gjort, och jag är så sjukt glad över det!
Vet att många av mina inlägg blir så flummiga och knäppa. Jag kommer in i värsta deep mode vissa kvällar, haha. Den där löprundan blev inte av, höhö. Gosar vidare härhemma istället, kaffe och film.

4 kommentarer:

  1. Jag älskar dina flummiga inlägg om hur du dansar runt på glädjemoln <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA PETRA!!! Braaaa, för det är typ så jag är haha :)))) <333333

      Radera
  2. HAHAHA VET VILKA DU SYFTAR PÅ <333

    SvaraRadera