torsdag 24 maj 2012

Moving forward

Tävlingen igår var grymt rolig! Det var en orienteringssprint i Kista, då måste man både vara snabb och kunna tänka snabbt. Jag kände inte att jag uppfyllde någon av de kriterierna haha. Gjorde lite bommar, det var sjukt varmt och var lite trött efter nationella så är nöjd iallafall! Det var kul liksom :)

Idag var en skön dag i skolan. Lite muntligt nationella i franska, gick väl inte helt perfekt men läraren var glad iallafall! På håltimmen gick vi runt Söder, åt glass och bada fötterna. Idrottslektionen blev mest betygssnack, snack och lite yoga.

Hade ridning idag i en vuxengrupp. Det var kaozzz. Nej men två ramlade av under hela ritten (obs vi skulle bara skritta) och de drog iväg i galopp. Kaozzz alltså. Jag hade dock en snäll ponny så jag klarade mig finfint!
Bilden ovan är från Bordeaux, eller mer exakt så var det Arcachon. Blir så himlahimla glad över att tänka på alla fina minnen! Ska försöka få fram lite bilder från förra årets Frankrikebesök med skolan, det var helt fantastiskt alltså....!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar