måndag 28 maj 2012

Beredd på allt

Hejhejhej!! Grymt dålig bloggning av mig denna helg. Jag har bara inte orkat, det är så mycket just nu! Men den här helgen har jag gjort en massa kuliga saker;

- överlevt en kort löptur i uppvikta långbyxor, so uglyyyyy
- ätit middag ute tre kvällar i rad!
- gått på loppis och fyndat med Nicki
- SETT SVERIGE VINNA EUROVISION Loreen – Euphoria - Single Version(lol helgens höjdpunkt mvh/melodifestivalnörd since 2001)
- jobbat
- sett  "De tre musketörerna". Musikalen alltså.

En riktigt bra helg, har lite ångest för all fysik jag inte pluggat menmen! Idag var den en vanlig skoldag, sjukt soft! Vi gjorde inte så mycket på lektionerna så allmänt skön dag :)

Nu på kvällen hade jag tänkte se Jonathan Johansson på grönan, men min ridning slutar vid sju så hade aldrig hunnit utan att typ få breakdown av stressen haha. Riktigt synd, men myser hemma med familjen istället!

Kent – Beredd På Allt <--- Bästa låten atm typ. Tack Nicki för tipset <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar