onsdag 22 augusti 2012

Core class, tvspel och fisk!

Jag är heeeelt slut! Varje tisdag och torsdag är det core class med värdfamiljen, och igår var det en riktigt jobbig en! I en av övningarna skulle man ha en enorm boll mellan fötterna rakt upp, och samtidigt gör sit ups! Så nu har jag jätteont i hela kroppen. Stackars benen, tänker så inte springa idag. Idag får bli en latdag!

Annars igår så gjorde vi inte så mycket. Jag och Josh körde tvspel där man kör bil. Racetracken som finns här är med på spelet så det var mest det jag skulle se, men sen så ville jag vinna också. Så jag körde Volvo och Mini Cooper. Med Mini Coopern vann jag över Josh, han valde den näst sämsta bilen. Och jag vann! Med den typ tredje sämsta bilen var vi jämna hela tiden, han var typ 2 sekunder före mig i mål.

Vi åt förresten fisk igår igen. Och vi har frukt och grönsaker till varje måltid! Värdfamiljen frågar mig alltid vad jag ätit innan och inte, alltid lika kul :)
De har förresten supergod glass här, och vi tyckte vi förtjänade det efter den superjobbiga core classen.

Idag så skulle mina värdsyskon köra någon bil till nåt ställe för att få en extranyckel, så jag blir nog ensam lite under förmiddagen. Ska som sagt lata mig, inte springa hehe. Ikväll ska vi gå ut och äta iallafall, det blir trevligt!

Jag hoppas förresten ni har det kul i skolan! Jag har ju två veckor lov till, typ den enda utbytesstudenten här som har så långt. Känns ganska skönt med tanke på att jag har en 600sidorsbok att läsa ut innan. Om historia. Fast den är helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar