tisdag 9 oktober 2012

Tröttishhhhh

Hallojsan! En vanlig dag i skolan idag. Trodde allt skulle vara jättesegt, vaknade upp med ont i halsen :((( Men dagen var rätt gos och trevlig! Efter skolan hade jag träning, nya skorna var på och jag är så stolt över mig själv! Vår nya medlem i laget är trevlig också, så det är braaaaaa. Av någon anledning började coach skratta under core, vilket ledde till att hela laget skrattade åt jag vet inte vad.

Okej, skulle typ vilja berätta supermycket men ska sova. Är inte helt frisk och vill verkligen gå till skolan imorgon. Så ville mest säga att allt är bra, trots att jag trodde dagen skulle var hemsk! Allt är så uppåner här, åker ständigt bergochdalbana här. Är glad!!! Godnatt ska sova jättemycket nuuu. Älskar er därhemma! Ni är guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar