torsdag 4 oktober 2012

GLAD

Foton från AFSretreat!

Luisa (Switzerland), Giulia (Italy), Nanny (Thailand) and Mariagrazia (Italy)

Faris (Kuwait), Miriam (Austria), Benjamin (uttalas Benchhhhamin, Chile) and Aliana (I think! Turkey)



All Monterey Country AFSers in a group picture!

Benjamin ler ALLTID!! Tummen upp till det! Glad prick


Benjamin with Karen (Norway)

Me and Miriam (alltså det var jättevarmt typ 100 F)

Luisa and me




Mönstret! Som jag försökte visa upp heheheh

Alltså hej jag är glad!! Vi hade club signups today, signade upp mig för mest charitystuff och the UN. Skolan har också AFS/multicultural club så där är jag med!
Annars om dagen ... HM. Sprang till fel klassrum så var sen till lecture. Not good!
Fick alla läxor gjort i skolan, tummen upp på den!
Annars har jag idag njutit utomhus, haft en trevlig dag med trevliga people! Idag var music theme. jag hade en not på kinden men den blev utsuddad och ful :((( Imorgon är det Breakfest Club (the movie). Typ high school stereotypes. Tänkte köra på XCkläderna! Dock kommer det vara kallare imorgon så kanske bli jeans eller nåt istället för shorts!
Hmmmm okej vet inte riktigt varför jag är glad. Men det var bara en sån trevlig dag!!

Nu till den absolut gulligaste saken. Under XC (1 h practice eftersom vi har meet imorgon) så frågade en kille en tjej om homecoming!!! Han hade en lapp "Do you want to go to homecoming with me?" på ryggen och sprang om tjejen när vi gjorde strides. HUR GULLIGT??? Alla tjejer var sjukt excited och happy!! Killarna bah okeyyyyy och coacherna verkade inte reagera riktigt haha. SÖTT

Så imorgon är det vanlig skola, sen meet! Är taggad på skola, har mina roliga klasser imorgon (foto+arkitektur) , eller okej alla är väl rätt roliga men dessa extra roliga! Är taggad inför meet, men också nervös!! Jag känner att jag kan springa snabbare, jag måste bara hitta rätt pace osvvvv. Dessutom är mitt sår på benet FULT och min blåsor gör ont. Ska typ köpa nya skor i helgen. Vi har bara en månad kvar av XC nu :( Om vi inte gå vidare då, vilket vi nog inte gör...

Okej ska sova nu. Godnatt!! Tack för att ni läser här. I hope you enjoy it ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar