torsdag 18 oktober 2012

The sky is the limit


Denna kväll hade jag tänkte vara ambitiös/fast ändå lat och göra ett videoinlägg. Men - klockan är mycket och imorgon är det ett important meet. Så ni får en kort textbit!

Ni vet det jag var irriterad över imorse? Well, jag hade lite tur idag faktiskt. Tack vare en grym värdmamma och en grym vän till henne är jag riktigt glad! Nästa vecka har jag två dagar of from school, måndag och tisdag, så jag ska vara counselor på science camp! Det är hela veckan tillsammans med en skola härifrån som min vmammas kompis är lärare på, kommer behöva lämna camp under torsdag eftermiddag för att ställa upp för XCteamet i ett litet meet. Det ska bli så himla kul! Jag kommer missa lite skolarbete, men överraskande nog var min lärare bara överpositiva till det. Jag kommer att vara ledare över en grupp sjätteklassare. Vi komma gå på hikes och lära oss om naturen där. Gissa om jag är glad?! Kruxet som fanns var med XC, jag var tvungen att vara där no matter what according to coach, och vi trodde inte jag kunde lämna camp. MEN ÅH VAD JAG ÄR GLAD!!! J Supertaggad weho! Dessutom funkar det ju perfekt i och med att vi har ett litet minilov! Science camp är en grej alla ungdomar här gör i femte eller sjätte class. Det ska bli otroligt kul att vara en del av det. Campet är i närheten av Santa Cruz i Mount Hermon. Åhhh är glad!

Nu ska jag sova. Skoldagen idag var grymt kort, riktigt varmt också! Hmmm runt 30 grader?? Love this place! Imorgon har vi important meet. MTAL Center Meet at Toro Park. Runt 31 grader varm, 5 km långt. Jag är supernervös! Börjar dagen med prov i US History också, supersvårt! Så godnatt and wish me luck!! xx

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Det verkar jättekul!
    Sitter här i soffan och hör regnet smattra mot fönstret är lite avis 30 grader.
    Kram

    SvaraRadera