söndag 28 oktober 2012

Sjukling här


Ni är verkligen dåliga på att kommentera. Ville bara säga det liksom!

Just nu sitter jag hemma här och tycker lite synd om mig själv. Igår när jag vaknade hade jag lite ont i halsen, men det gick över så jag åkte till träningen och var sjukt taggad på att träna. Men, började springa och blev helt slut. Hade ont i halsen och voila, sjuk. Så jag vilade resten av träningen/cheerade med lite injured people och satt hela kvällen inbäddad i filtar och drack té. Gick och la mig tidigt för ville vara frisk idag, men mår nästan sämre än igår. Ska bädda ner mig i filtar igen!

I eftermiddag ska vi till Mashas värdfamilj som har en Halloweenfest. Jag är supertaggad, deras hus är nämligen lite roligt dekorerat så det ska bli kul!! Hoppas hoppas jag mår bättre!!! Ska nog dress out as a pirate today and Wednesday. Pirate är nämligen skolmaskoten, eller vad man säger. Stevenson Pirates!

Hejdå nu ska jag bli frisk! Kramkramkram hoppas ni har det bra!

3 kommentarer:

  1. Hej Matilda!

    Jag ska skärpa mig.
    Kul att höra från dig igen. Lägret verkar verkligen har varit en upplevelse. Ni fick väldigt fria tyglar när vi var på skolresan på Gotland jämfört med dina ungdomar. Men det gick ju bra det också...

    Ta och vila ordentligt så blir du snart frisk igen. Krya på dig!

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Vi tänker på Dig varje dag och läsr allt på Din blogg! Kram från Björnstigen

    SvaraRadera
  3. Du måste lägga upp lite bilder från halloween festen sen alltså vi måste få se hur det går till på riktigt. Vi är ju lite trista i Sverige. Jag ska damma av Emmas halloweenhatt hon köpte på två plan.
    Kram
    Ps Emma o Lydia ska köra bus o godis tror jag.

    SvaraRadera