lördag 20 oktober 2012

Only in America


Denna helg är det långhelg. Så igår var det skype, ut med hunden, träning och sen middag ute med familjen som gällde. På practice sprang vi 5,6 miles om jag räknat rätt, runt 9 km! Stolt. Vi gjorde the beach run, superfoggigt så man såg ingenting. Luktade gjorde det också! Mina värdföräldrar hade en massa ”utvecklingssamtal” med alla våra lärare. Mr Pratt, min arkitekturlärare förstod inte att det var mina värdföräldrar, utan trodde att det var mina svenska föräldrar som kommit hela vägen från Sverige! I slutet fattade han nog, haha.

Vill ni höra något jätteamerikanskt?? Okej, mer knäpp egentligen då. Min skola överväger (okej min värdbror säger bestämt) att ha League of Legends som en teamsport i vinter. Ett dataspel. Som sport (man måste ta en sport för att få ett diploma på min skola). HELT SJUKT.

Allt för mig! Ha en lovely dag! Här är det lite kyligare, runt 15 grader and no sun! Kul med pool practice nu…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar