fredag 28 september 2012

Love Thursdays!

Today I had a great day! I skolan gick allt bra, riktigt rolig dag! Jag hade XC nu på eftermiddagen i Jack's Peak, fyyyyyy vad backigt. Fick nog en betydligt sämre tid än förra veckan, men teamet hejade på en massa och jag sprang hela tiden så är rätt nöjd!

Nu på kvällen hade vi en trevlig familjemiddag och jag fick alla att se Glee med mig! I think they liked it!

Just nu har jag en enorm hund i min säng! Visst är han gullig??
Jag tar inga foton i skolan pga att vi har världens mobilförbud i princip typ överallt! Ms Black tar ifrån oss våra mobiler på engelskan ifall hon ser dom uppe! Lite smågalet.

Ska sova nu, idag var iallafall en bättre dag och känner att mina läxor gick mycket fortare när jag fattar hur jag ska göra dom mer. Personerna i mina klasser är schysta och jag försöker att våga mer, trots att min engelska ibland är grymt dålig. Inte grymt dålig som i dåligt, utan bara att det ibland inte make sense när jag säger det om man jämför med hur alla pratar här. Jag fattar inte heller allt, speciellt inte de som pratar fort och på XC ibland. Brukar fråga, men man känner sig lite korkad om man frågar för många gånger... Men idag var en bra dag, jag ska försöka göra morgondagen lika bra! Kram på er alla därhemma, tack för alla fina kommentarer på hur jag ska göra med mitt gröna hår ;) Kan se om man fånga det på bild! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar