lördag 5 januari 2013

Hej dålig uppdatering!

Benny (Germany), Masha (Belgium), Karen (Norway), Giulia (Italy, jag och sedan Young (South Korea)
Jag har enormt dålig uppdatering här alltså. But I have a good reason! Alla mina foton i december heter untitled, så de är i en stor oordning! Ska försöka fixa till ett fint inlägg om Tahoe någon dag.

Nyår var i måndags, wow, 2013! Nyår här är faktiskt en rätt liten grej, inga fyrverkerier eller så. Jag var ute och åt middag med utbytisarna som fattade vilken huge deal nyår är :) . Vi åt middag på Crabby Jim's (tror jag) at the Wharf i Monterey och sedan gick vi på First Night, ett evenemang i Monterey för familjer. Massa dansare, musik, fåglar, skating rink.
Uncle Doug och Annie i sina djurhattar (partyhattarna var slut enligt syrrorna)
Var hemma strax innan tolvslaget. Hela familjen spelade SkipBo tillsammans, vi såg the Ball Drop och räknade ner. Vi hade på oss fåniga hattar, skjöt party poppers. Sedan spelade vi spel någon timme till!

Kort sagt otroligt annorlunda från vanliga nyår. Två senaste åren var ju hos Fanny, loved that! I Sverige är den ju en stor grej, kanske pga den långa vintern. Det är liksom något vi planerar för superlänge, här är det inget speciellt. Men det var kul att fira nyår på ett lite annorlunda sätt, tyckte det blev rätt mysigt till slut! :)

ps ska lägga upp lite nyårslöften här så kan ni peppa mig att hålla dom hihi ds
ps igen Alltså gjorde bästa shoppingen idag (mamma vet att du är intresserad ;) ). Iaf ett par super comfy pants (california relaxed oh yes), en sweater för 15$ på Hollister och sen söt blus från samma affär och samma pris. Grym dag med min värdmamma och värdsyster. På Lucy's trodde hon i kassan att min värdmamma var min riktiga mamma och blev förvirrad när jag sa "just for a year". Hon tyckte vi var lika, rätt coolt! ds igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar