söndag 27 januari 2013

Luisa's Sweet 16 and IHOP!

Luisa älskar scarfs och fick typ fem stycken!

IHOP


Exchange students do YOLO all the time!

Americans and foreigners together <3



I fredags firade vi Luisa som fyllde 16 förra veckan. Superkul!! Träffade en massa roliga personer från deras skola och sedan mina älskade AFSvänner såklart! Under kvällen spelade vi kort, Just Dance, gjorde en grej med de röda kopparna och typ en massa annat jag glömt?? Superkul iaf!!
Jag var otroligt trött och lyckades sova supermycket haha. Vaknade efter att de andra hade ätit frukost, lite komiskt. Vi spelade lite mer Just Dance och Mario Kart, sedan bestämde vi oss att åka till IHOP!! Luisa, Masha och jag har aldrig varit där så vi åkte dit. Jag åt världens godaste chokladpannkakor med supermycket choklad i! MUMS!!! Så himla gott gott gott. Vi var superförvirrade när vi skulle betala haha. När vi skulle bestämma något att dricka, Masha; "Can we just order food?!". Så himla kul!

Photocredz till Masha, glömde kameran hemma hehe.

Idag har jag varit ute och sprungit och sedan skypat med folk i Sverige. Ska försöka ta tag i läxorna nu, kulkulkul fast näe. Man kanske kan göra dom ute ifall det är varmt!

Imorgon börjar track!!! Taggtaggtagg! Har hittills inte känt att jag blivit snabbare dock :((( Så om det inte ger resultat snart blir jag lite irriterad haha. Det är lite lockande att joina en lagsport, men då kommer jag troligen behöva spela JV med freshmans så näeee. Löpning får det bli!

Nedan är det vi gjorde med kopparna. Audrey sjöng och vi höll på med kopparna. Supersvårt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar