torsdag 31 januari 2013

En massa skratt och spring

HEJHEJHEJ!!!
I'm alive!!! Mina lärare har typ för en gångs skull gett oss en normal amount of läxor. Hur glad?! Sitter och väntar på ett quiz just nu på iLearn så kan skriva en snutt här!
Idag åt vi kakor och varm choklad på matten. Fick 104 på matteprovet, hur najs?? Kulkul. Bästa starten på morgonen med sockerchock. Anywayyyyys. Biologin var intressant, vi körde survival of the fittest (no kidding) och Henny, tysken, fuskade!!! Mitt lag var iallafall the fittest utan fusk, the spoons! Vi sprang runt på gräsmattan och plockade upp makaroner och marsmallows! Gud vad folk stirrade... bara lite biologi liksom! 
Engelskan idag var så freaky. Först skämtade alla bara, Ms Black var väldigt normal med det hon gjorde. Massa skämt och hon kastade runt Semihs grejer över klassrummet haha. Sedan blev hon superarg och hotade med möte med the Dean of Students (mest för två av killarna). Förstår verkligen varför hon blev arg men blev lite knäppt där, ingen trevlig stämning direkt.  Vi har iallafall börjat läsa en ny bok, lite svår men mycket bättre än gamla texter från typ 1800-talet om naturen och döden.

Track har börjat!!!!! Coolt huh? Hittills har vi varit mellan 5-10 som showat upp. Nästan alla har vintersporter just nu. Teamet är grymt roligt iallafall. Vi kör quick fix, 2 uppvärmingsvarv och sedan Core tillsammans. Emellan där beror det på vad man ska göra. I princip alla som showat upp är throwers eller sprinters så de har sprintat lite. Jag ska göra längre distanser (haha alltså har noll koll på track så coach typ bestämde åt mig) så springer kanske alltid en mile på tracken. Igår sprang jag en av XCrundorna, att springa runt ensam på tracken medan alla andra sprintade vore lite segt haha. Hittills har det varit lättare än vad jag trodde att det skulle vara, hoppas det blir jobbigare snart!

Juste alltså åh. Alla tror jag är freshman eller sophomore här, blir så irriterad! Liksom hej jag är snart 18??? Hur kan jag se så liten ut?? Så jobbigt alltså.
Jag och Ashleigh i måndags in the library
GRATTIS EMMA I EFTERSKOTT IGEN PÅ 16ÅRSDAGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar