lördag 2 februari 2013

Mixed feelings

MIXED FEELINGS. Hejsan mitt liv som utbytesstudent. Ena sekunden är allt skitskitskit och andra sekunden vill du bara skrika av lycka. Typ.

Mina känslor just nu lite Grouplove – Tongue Tied . Eller alltså den var med i ett glatt Glee avsnitt rättare sagt ;)

Igår hade jag nog den sämsta dagen EVER. Allt i kombination med allt. Alla mina lärare var superirriterade och det vara bara jättedålig stämning. Har insett också att de jag har lunch med i princip bara får mig att må dåligt. Jag brukar alltid äta med olika kompisgrupper vilket inte alls är särskilt accepterat här. Liksom hallå, jag har fler vänner än er liksom?? Känner inte riktigt att jag passar in med någon av dom, så jag brukar umgås lite med alla since they are all my friends liksom. Alltid blir någon irriterad, liksom chill please?? En av mina bästa vänner här KLAGAR JÄMT på hennes jobbiga liv. "I'm tired" and etc. Bara en rad med ilandsproblem. Det gör mig helt slut, skojar inte. Hennes problem är liksom INGET compared to en massa annat. Hon ska kanske vara en utbytesstudent next year så liksom deal with it. På track sprang två tjejer med mig, men de var långsammare så jag berättade vägen. De skulle vända när jag mötte dem. Kom tillbaks till tracken och de var borta. En av coacherna fick köra upp mig till toppen av the hill (0,5 av totala sträckan) så fick jag springa ner igen, kulkul. De kom tillbas strax efter. Liksom panik. Droppen igår var när en gammal tant (vill skriva något fult här heheheh) skrek på mig för att jag hade mobilen uppe i skollobbyn. Chill old lady! Var superledsen när jag kom hem, grät för första gången sen typ september. Men Donna tröstade och kollade på Glee istället för läxor! :) Livet är inte alltid en dans på rosor. Lite klagan här också haha, men ni får verkligheten ;)

Idag i skolan var det fortfarande konstig stämning, småirriterade lärare idag med. CMLspeech gick bra, inte nervös :) Track var rätt tomt idag, superkallt så säkert därför. Massa fog. Anywayyyyys. Bästa med hela veckan so far var att jag och Masha åkte till the mall efter sporterna. Vi shoppade en massa och träffade seriöst hur många som helst från skolan! Så himla knäppis! Roligaste var innan vi drog hem. Såg en av ryskorna inne på Starbucks och Masha pratar ryska så hon ville träffa henne. Så slängde upp dörren, drog in Masha och hon och Sofia pratade på på ryska. Vi hade iallafall superkul! Rätt coolt att jag kände typ alla vi träffade rätt bra, haha. Internateleverna har en buss dit på fredagarna, därför så himla många.

Justejuste, jättemånga i skolan tror jag är amerikan!! Bara lite coolt liksom!

Okej, imorgon ska jag på hike!!!!!!!!!!!!! Är så taggad så jag är helt taggad. Ni vet. Heldagshike!! Pinnacles. Vet någon vad det är?? Så taggad. I'll tell you all about it later ;)

Även om denna vecka SÖG på ett sätt, så var den bäst på ett annat. Jag är så mycket starkare än vad jag någonsin varit! Dessutom finns det alltid något bra med varje dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar