onsdag 6 februari 2013

Let's just say we love to laugh

Vi förlorade Superbowl :((( Eller okej, the 49ers förlorade vilka vi hejade på. Vi låg under stort till tredje quartern då strömmen went out. Vi tog sedan igen och var typ en touchdown från att vinna!! So close!! Jag var hos Kylee med en massa trevliga människor från the Christian Pirate Club. Mr Pratt är ledare för klubben och han är ju JVfootball coach så han förklarade lite hur allt funkade!! En massa mat där också.

Skolan idag var kulkul!! Haha alltså architecture var ett stort skämt idag: har förberett en cardboard piece in water, tog typ two classes. Skar mig ett par gånger också. En kille i min klass har slängt bort min piece. LIKSOM VAD??? Han typ bad om ursäkt men jag fick ju börja om på allt. SÅ IRRITERANDE!! Tacktack för en av de andra som hjälpte mig med sågen denna gång.

Aja, resten av dagen was superfun!! Har hur kul som helst i de flesta av mina klasser! Matten är alltid hilarious och detsamma med engelskan, liksom hur kan det vara så kul haha?? Borde typ filma min engelskaklass någon gång, vissa personer där gör allt så himla kul haha...

Track idag, sprang 1 mile warmup on the track and then 3 miles in the forest. Kom tillbaks och gjorde några leg övningarn med sprintarna. Coach sa att alla var klara sedan, utom jag :((( Jag fick göra extra core också, är heeeeeelt slut. Sprang ju längre än alla sprintarna liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar