lördag 9 februari 2013

Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! Make your smile change the world, But don't let the world change your smile.

Ville inleda med att jag AVSKYR att man behöver ta bilen överallt här och att jag bor så pass långt ifrån allt att det inte ens är enkelt att skjutsa mig. Lite av anledningen till att jag sitter här just nu. Min skola har ett game idag i basket mot våra stora rivaler, Carmel. Vill så gärna vara där. Aja, ska försöka att inte deppa över det nu. Bara lite besviken, ALLA är liksom där. I am such a city girl ändå, älskar seriöst skog och öppna vidder. Hatar att inte kunna ta sig runt dit man vill.

NO MORE DEPP!!

Lyssnar på musik och det är ju najs det med! Skolan denna vecka var grym!

Igår var sååå sjukt grymt!! På assembly så kom en hypnotist och hypnotiserade runt 10 personer på scenen. Så coolt! En kille började vara Tarzan och drog upp sin Jane på scenen, vilket var min kompis Tori som absolut inte kände honom! Två killar dansade balett. De skulle gömma en sedel, en kille åt upp sin och en annan la den i sina pants. En kille och en tjej pratade marsianska och en av dem översatte till engelska. En kille dansade med en kvast. Okej alltså det var helt sjukt! Pratade med några av dem efteråt, de var väldigt förvirrade och Ian var otroligt embarresed.

Denna helg, tors-sön är det AT&T i Pebble Beach. Två av hålen är precis bredvid skolan så under art var vi ute för att rita av dem (golfarna, inte hålen). Eftersom architecture består av en bunt killar var det väl typ jag som gjorde mest haha. Men det var kul, min kompis Kaya har den perioden free så det var jag, Kaya och Michael som satt tillsammans. Kaya är så duktig!! Det enda jobbiga är att man måste vara tyst när man kollar. Tror grejen med det är mest en ursäkt för vår lärare att kunna kolla på golf en hel dag haha!

Igår kväll gick jag på skolans musikal. Jag och Kylee var först hemma hos henne och sedan gick vi dit. De var superduktiga, men det var "Little Shop of Horrors" vilket var helt sjukt!! Tre personer blev uppätna av en växt liksom.

Idag var vi lediga pga golfen (Pebble Beach är fullt med folk) typ. Så planerade att finisha läxorna, gick ju inget vidare haha. Klockan ett var jag i skolan för att träna med inför Powderpuff. Amerikansk fotboll fast för tjejer. Det var rätt kul, men svårt!! Förstod taktiken, men jag kan inte fånga bollar hehe. Vi var inte så många som kom, lite synd. Efteråt hade jag pool practice. INTE KUL. Funderade på att typ skippa. Aja, jag var ju ändå där. Så jag, en XCkille och vår coach simmade runt där i en timme. Eller sprang i vattnet dårå.

Nu är jag som sagt hemma, kulkul. Haha. Känn sarkasmen. Helt okej, skönt det med I guess!

Okej, ska sluta nu haha. Imorgon ska vi till San Fransisco, vi är borta hela helgen! Supertaggad!!!

Ska ta nya tag, jag är mig själv så mycket mer än jag någonsin varit och jag vågar så mycket. Ska inte låta något stoppa mig. Bara en liten sak som förstörde denna dag typ. Imorgon är en ny underbar dag!

I am just going to keep on smiling whatever happens! :)
will.i.am – Scream & Shout <--- Låten som jämt spelas på radion i the locker room.


1 kommentar:

  1. När får vi höra om och se lite bilder från SF?
    Vi är nyfikna. Du måste berätta hur det var och vad ni gjorde :-)

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera