söndag 13 januari 2013

“Success isn't how far you got, but the distance you traveled from where you started.” - Steve Prefontaine

Jag sprang!! Weho. Shorts och linne, i januari?? Ja, i California! Sprang intervaller och sprang sedan lite bra. Rätt skönt. Förundras alltid över hur vackert det är här.

Träffade sedan min liason, trevligttrevligt! Hon är supertrevlig och så förstående! Vi fikade och det var braaaaaaa.

Har varit hemma nu ett tag, har fixat min presentation till imorgon då vi har AFS chapter meeting. Ska försöka hinna baka innan dess!

Har inga planer för kvällen, vill gärna se Steve Prefontaine filmen "Without Limits" så ska försöka att göra det.

Ni kanske vill höra lite nyårslöften???

- Stay in shape. Så skönt!!
- Göra ett PR på 5k. Oh yes, that's gonna happen.
- Le varje dag och fortsätta vara mitt glada, pratiga jag.
- Samla minnen.
- Våga mer.

1 kommentar: