söndag 29 juli 2012

På resande fot

Idag har jag städat, städat, städat. Igår kom jag nämligen på att nog borde vara lite snyggt i mitt rum när jag åker, så har städat hela dagen nästan! Dammigt som gatan, grymt skönt att ha det gjort. Synd att jag lämnar rummet nu då, haha. I mitt rum hos pappa har jag också sorterat ut en massa grejer jag var tvungen att ta itu med, sista chansen var lite idag. Några av mina kompisar hade planerat att gå på Gröna Lund, så var jättesynd att jag inte kunde följa med. Aja, jag har hunnit med mycket idag iallafall!
Imorgon åker jag bort för att hjälpa till med trädgårdsarbete med släkten. Ska antagligen få övningsköra dit, och ska bli grymt skönt att lämna stan lite igen! Kommer sedan hem onsdag kväll och kommer sedan att vara hemma tills jag åker för att säga hejdå till alla nära och kära. Om en sisådär 45 minuter är det bara 10 dagar tills jag åker!!! Galet nervös, men grymt taggad!
Fun. – Some Nights

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar