måndag 9 juli 2012

1 MÅNAD KVAR!!!

En månad kvar, helt sjukt! Minns när det var en sådär 80 dagar och det kändes som en evighet. Och nu bah trettio?? Helt ofattbart, snart är jag där!!

Mailade min värdfamilj idag! Det kändes grymt bra, bara väntar på svar nu! Förut kollade jag mailen för att se om jag fått vfamilj, nu kollar jag mailen för att få svar från dem haha.

Idag har jag annars träffat Petra, ätit glass, hoppats på regn, ätit gott och fixat det sista med visumet. Imorgon ska jag till ambassaden, är rätt nervös eftersom det står att man ska skippa att ta med sig elektriska prylar som mobil etc. Men hur ska jag klara mig utan mobil?? SL reseplanerare och kartorna på mobilen är bästa vännen och jag måste ju kunna ringa någon när jag panikar innan? Aja, får se hur jag gör. Ett steg närmare USA!
På tal om imorgon så ska jag till tandläkaren på eftermiddagen också. Kulkul, fast inte... Men ska nog ta och shoppa en del innan så blir nog inte alltför jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar