tisdag 10 juli 2012

California waiting

Kings Of Leon – California Waiting

När jag vaknade imorse funderade jag nästan på att vara sjuk, men gick till jobbet ändå och det gick skitskitskit. Jag tror att jag aldrig försökt så mycket utan att lyckas. Men en nyttig lärdom det med! Pratade med trevliga människor och klappade hundar iallafall, alltid trevligt! Pappa och Helena åt lunch med mig på restaurang, en skön omväxling från matlådan/donken!

Nu är det mindre än en månad innan jag åker. Ena sekunden är jag sjukt taggad, andra sekunden kan jag undra lite vad jag gett mig in på. Känslan är fortfarande lite ofattbar, men det känns nästan verkligt nu! Har fått ett mail från vmamman och ett mail från vsonen, och om allt går bra blir det skype imorgon! Är lite smånervös, ungefär som inför intervjun med skolan. Mest inför pinsamma tystnader faktiskt, engelskan känns okej eftersom jag pratade med en massa turister på sistone.
Längtar jättemycket just nu inför att åka. Första middagen med familjen, skriva in sig på första skoldagen, Thanksgiving och en massa andra saker som jag ser fram emot!

En highway som går mellan Salinas och Monterey ska synas på bilden. Ser nog ut ungefär så där jag ska bo!
Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar