tisdag 3 juli 2012

Härligttt

Denna dag har varit grymt härlig! Har gått bra på jobbet och vi åt lunch några stycken ihop nere vid vattnet. Kollegorna är trevliga och vädret var fint! Jag är nääääästan brun nu, lovar.

Förresten, från och med nu ska jag inte klaga på att jag inte hinner träffa kompisar. Man ska inte vara negativ, vi kör på positiv energi! I helgen ska jag leva livet med gott samvete, och även om många är upptagna då ska jag hänga med någon kompis som är pigg, glad och redo för att leva livet!

Nu ska jag se lite på OC, sova en massa och imorgon ska jag försöka tävla orientering på kvällen vilket jag ser framemot!

Ps om du är lite opepp så ta en titt på dessa låtar. Inte superduperglada låtar, men blir lite taggad på att kötta järnet på jobbet alltså!
Tegan And Sara – You Wouldn't Like Me
Miike Snow – Animal
The Aranbee Pop Symphony Orchestra – Bittersweet Symphony
Kings Of Leon – California Waiting
KT Tunstall – Suddenly I See

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar