söndag 8 juli 2012

Salt

Rogue Wave – Lake Michigan

Dagen har tillbringats ute på Ingarö med sol och bad i lagom salt vatten. Var där med familjen, läste Livet Deluxe och lyssnade på podcasts mellan baden. Mumsade nya favoritglassen i solen, helt underbart!

Resten av dagen spenderades med Fanny. Var först hos henne ett tag där hon pysslade lite. Jag bestämde mig för att imorgon försöka mig på något liknande, we'll see how that goes! Är dessutom galet shoppingsugen! Men anywayssss. Resten av kvällen tillbringades hos mig med mumsig mat pappa lagat och 21 Jump street som var sjukt rolig! Värmen håller i sig så var ute och njöt lite.

Har fortfarande inte mailat värdfamiljen, ska göra det imorgon! Jag har tänkte lite på vad jag ska skriva. Är så himla glad över placeringen! Jag ser verkligen framemot att träffa dom, vi hade så sjukt lika intressen och så. Glad!!! Samtidigt som jag var sjukt glad påmindes jag av att jag ska snart ska säga hejdå till min familj och mina vänner. Det kommer bli så himla jobbigt! Jag har lite planer för att ta ordentligt avsked från mina vänner vilket känns lätt att ordna, men att säga hejdå till släkten känns omständigt och ännu värre - familjen. Att säga hejdå för ett år känns ofattbart! Numera skämtar jag med mamma mest om vem som kommer hjälpa dem med tekniken och hundarna därhemma. Det är svårt att inse att jag snart faktiskt drar på riktigt, för att bo i en ny familj i en ny kultur. Galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar