onsdag 11 juli 2012

Rolig amerikan

Jobbet gick dåligt idag, men det var absolut en intressant dag! Träffade en galning och en amerikan. Amerikanen var verkligen helt underbar. Han undrade om han kunde köpa en sån tröja jag hade på mig (SvD), och jag sa bara; "Nej, men den är ju så ful, varför ska du ha den?". Han svarade nåt i stil med (fast engelska); "Den är exklusiv, svensk och skön." Otroligt rolig man, han kom tillbaks senare och frågade teamleadern som sa nej till det. Amerikanen ska tydligen gå till huvudkontoret och fråga!
Han påminde mig sjukt mycket om fransmannen från Bordeaux; otroligt mycket humor och man visste inte riktigt när han skämtade eller var seriös. Det var lite skoj, han var från LA så visste ungefär vart jag ska bo i USA!

Ska om ungefär en timme och 35 minuter skypa med min värdfamilj. Gissa om jag är nervös! Har dessutom fått forms för att välja kurser och sporter. Tyvärr känns det grymt svårt att välja sport inför våren, liksom nu! Har någon tips? Det finns vissa sporter man kan tävla i, medan vissa andra bara är på kul. Vad ska jag välja?????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar