måndag 9 juli 2012

Snart!

Alltså shoppade galet efter tandläkarbesöket. Känns lite dåligt, men å andra sidan har jag inte shoppat på FLERA månader liksom. Helt crazy det med! Köpte två par shorts, ett linne, springshorts och lite annat som kändes absolut nödvändigt. Inte alltför mycket alltså!

Förresten. 1 månad kvar, helt galet! När jag fick mailet från vfamiljen är det fortfarande svårt att inse att jag faktiskt ska bo hos dom i ett år, vara en del av deras familj och kultur! Att åka iväg känns så ogreppbart på något sätt, även fast jag tänker på det varenda dag hehe. Men nu börjar det kännas på riktigt; jag har en familj jag ska vara en del av där, ett avresedatum, visum och en skola att gå i. Snart bär det av! Familjen verkar förresten helt underbar! Okej, man ska ju kanske inte ha en massa förutfattade meningar, men de verkar ha samma intressen som jag. Funderar på att fråga om vi ska skypa med varandra, men jag kommer vara så himla nervös innan så vet knappt om jag vågar! Men kanske i helgen, det vore grymt kul att få prata med dom lite mer face to face istället för mailkontakten vi just börjat ha! 
Allt känns iallafall jättebra, önskar bara att jag kunde vara hemma och fixa allt under några dagar istället för att ha allt uppbokat nu innan.

Jag kanske ska lägga upp en karta på var i Kalifornien jag ska bo;
Pricken för Salinas är helt enorm, men kommer iallafall att bo mellan Salinas och Monterey och nu ser ni ungefär var i Kalifornien det ligger!

Om en månad är jag där! Jag kan inte fatta det alls, det känns fortfarande som en avlägsen dröm. Men snart är det på riktigt, jag kommer att vara där!
Flum. Behöver på riktigt vara ledig och typ andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar