onsdag 4 juli 2012

Charmexamen

Martin – (Du Ar Sa) Yeah Yeah, Wow Wow <------ Alltså kände mig helt grym efter jobbet!


Jobbet gick grymt idag! Stolt. 2,5 timme som bara var skitskitskit. Funderade på att sätta mig ner och bara skita i det, men tog mig samman och resten av dagen gick helt fantastiskt!!! Så himla glad, kunde ta ett nederlag och göra till något bra!

Nu på kvällen har sprungit orientering! Frida skulle ha sprungit, men när vi väl var ute vid skogen ångrade hon sig. Så vi chillade lite i gräset och förevigade henne på en bild


Ellen kom lite senare så vi anmälde oss och drog iväg till start medan Frida tog bussen tillbaks till civilisationen. Klumpig som jag är hade jag glömt OL-skorna hos pappa, och tog löparskorna. Gissa då om jag inte fastnar med en skon i världen lerpöl!? Jo. That's me. Klampade runt där ett tag, så mina vita skor är inte längre vita.

Orienteringen gick annars bra, förutom skofailen! Banan var rätt lätt och trots ingen kondition alls kom jag in på en hyfsad tid faktiskt!
Helt utmattad, så ska sova så blir det att jobba och träffa kompisar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar