måndag 2 juli 2012

Finurlig

Idag träffade jag en cooling på jobbet. Nämligen en man som en gång haft världsrekordet för flest armhävningar! Förstod inte riktigt hur han fick det, men han berättade lite om det och visade sin bevisbricka han fått från Guiness Rekordbok, jätteballlt! Annars rullade dagen på fint.

Efter jobbet hade jag lite picnic med Jessica bredvid vattnet. Baguette, jordgubbar, tefat, kakor och cola satt perfekt efter jobbet och det var grymt kul att träffa Jessi, sjukt längesen! Supertrevlig eftermiddag/kväll!
 Dessutom var det hennes första dag utan tandställning! Sjukt coolt, fast det tog ett tag innan jag märkte haha. Men jag förevigade hennes nya leende!


Sen när jag åkte hem helt slut efter dagen kände jag lite såhär;

Höhö. Fast bara lite, dagen var grymt trevlig! Men känner mig så himla slut. Jobba, vara social med familjen och försöka hinna med att träffa kompisar. Lättare sagt än gjort. Önskar jag kunde göra allt enklare på något sätt, men det är svårt att hinna med. Dessutom måste jag kolla igenom alla USA-papper snart och planera lite vad jag ska göra resten av lovet.
Så nu ska jag samla på mig nya krafter genom sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar