torsdag 26 juli 2012

14 dagar kvar


Erik Hassle

Jag och Fanny
De senaste dagarna har varit fullproppade med underbara människor. Det har verkligen varit underbart att träffa alla igen!

Tisdagen var det sushi, Erik Hassle och "John Tucker must die" med Sanna och Fanny. Wonderful, Hassle var grymt bra! Absolut bästa konserten på Grönan sen typ Adams-Ray. Bättre också! Sjukt bra. Nya albumet var också braaaaa. "John Tucker must die" var också världens roligaste high school-film. Ett måste att se! Sjukt kul att träffa Fanny och Sanna! Sanna har jag inte träffat på ett år (!) till och med, sjuuuukt.

Igår vaknade jag upp hos Fanny och hängde där rätt länge. Vi har smitt lite planer, kommer bli toppen! Sedan var jag hemma en kortis för att sedan se nya Spiderman på bio! Gick med Idil och vi hängde lite i stan innan också. Filmen var grym! Absolut sevärd! Efteråt åkte jag ut till Nicki. Hon har nyss kommit hem och vi har inte träffats sen skolavslutningen! Det är sjukt knäppt, förut träffades vi nämligen varenda dag nästan. Ida och Petra var där också, vi myste utomhus vilket var jättegos!

Idag har jag varit med Fia och Fanny. Det var sjukt trevligt! Fia är världens största directioner så jag och Fanny fick uppleva det lite. Världens sötaste Fia!

Jag skriver sjukt hela tiden. Måste sluta med det, nu.

Det var har varit jättekul att få träffa alla fina vänner igen. Ni är verkligen helt underbara! Ni är otroligt stöttande, så det känns bara grymt bra! Jag hoppas att ni finns kvar när jag kommer hem. För varje gång jag gör något nu tänker "Det här är sista gången på väldigt länge". Så samtidigt som jag vill vara med er så mycket som möjligt, kommer jag inte vara här med er om någon månad. Det är en otroligt konstig känsla, för erat liv härhemma kommer att fortsätta. Mitt pausas härhemma och startas på en plats långt härifrån för ett år. Jag känner mig redan nu lite frånvarande, det jag mest tänker på är att jag snart åker. Men vill bara säga, ni är helt underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar