måndag 19 november 2012

Tack Solsidan!

Jag är hemma och är sjuk och det är så trist!!! Hela dagen igår slöade jag för att bli frisk, hade planerat en fullspäckad dag med Kylee idag. Men icke. Jag gurglade till och med saltvatten igår!! Värsta jag någonsin gjort, men visst kändes det bättre! Amerikanarna har annars mycket mediciner, bla cold relief som är hostmedicin, halstabletter, febernedsättande och huvudsvärkstabletter i ett! Men jag gillar inte mediciner så mycket, så jag har mest hållit mig till godis och den lilla root beer vi har kvar sen fredags! OCH SOLSIDAN!!! Vi har nämligen On Demand- tv här, men eftersom jag inte hade läxor förra veckan avverkade jag en del shower. Dessutom finns det mycket skräp tv här! Så tack Solsidan. Förgyller min dag!

Imorgon åker vi mot sydligare breddgrader, taggad till tusen! Vill bli frisk bara. På fredag är det black friday, vi kommer gå upp mitt i natten för att shoppa på rean!

Teaterna i lördags var riktigt bra, huvudrollsinnehavaren såg ut som Björn Gustafsson! Teatern var "I hate Hamlet". Mycket bra! Vi åt middag innan hos Masha, hennes föräldrar gör alltid lite skum mat. Så jag åt en massa bröd doppat i sås. Men det är gott det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar