söndag 11 november 2012

"If you ask me what I came into this life to do, I will tell you: I came to live out loud"

- Emile Zola
P!nk – Blow Me (One Last Kiss) - Explicit Version
Kylee and I

CUPCAKES!

Kylee




Luisa

Killen som går runt är från York och var sjukt glad. Min coach till höger!

Luisa and Kelly

Boys Divison 1


Coach Thayer, min XCcoach!

Santa Catalina, ett team vi tävlat mot hela season. De vann sin division!
I'm back! De senaste dagarna har varit äckligt stressiga. Uppsatser, prov, soccer. Nästa vecka har vi finals och alla på skolan stressar upp varandra något otroligt. Gissa hur glad jag över att ha fredag! Efter soccer så kom Kylee hem till mig. Vi bakade cupcakes, såg på Glee och film. Hon sov över här och sen åt vi French Toast på morgonen. Mums!!
 Idag var det sedan CCS, Central Coast Selection för XC. Några i mitt lag är kvalificerade som individuals, men coach hade inte mailat ut info om när det var och så. Men Luisas värdsyster Kelly skulle också tävla, så jag åkte dit i tid för hennes race! Det var fantastiskt kul att se, även om jag saknade mitt team. Kelly var nära att komma till State, liksom en kille från min skola så det var grymt synd att de ingen av dem gick vidare. Men grymt race av Kelly! Vi gick till prisutdelningen, för killarna från hennes skola kom trea i CCS, vidare till State och en kom tvåa individuellt. När vi kommer dit är coach Thayer där, min XCcoach! Han fick CCS award så han delade ut priserna, han såg så glad ut! Otroligt glad för hans skull, XC är typ hans liv! Han är iallafall killen med Stevenson tröja på!
Tog tusentals bilder, haha. Älskar verkligen denna sport, kommer sakna det så mycket!

Just nu är jag hemma, har sett på Top Model ett bra tag nu haha. 

1 kommentar:

  1. Hej Matilda!
    Jättefina bilder. Ser härligt ut att springa race på stranden. Och cupcakesen ser riktigt smarriga ut!
    Vad är det för finals i skolan ni har? Har ni en massa prov? Men det är väl mitt i terminen eller hur funkar det?

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera