måndag 17 december 2012

Time goes by fast!

Tiden går så fort!! Denna helg var över sååååå snabbt!

Lördag - Vi hämtade julgranen!! Vi åkte i en supercool truck från typ 59??? Någonting, stone age nästan!!
Sedan åkte vi till Masha's hus för ett holiday party. Vi dekorerade gingerbread houses (okej det var crackers men ändå!) superfint, åt en massa godis, spelade tabu, såg på Clueless och skypade med Tino som var hemma och "pluggade". Superkul! Ps åt tusen godisbitar men var också ute och sprang på morgonen mvh stolt.

Idag, söndag - Började att skypa med Clara, sen också mamma och Emma i samma samtal. På eftermiddagen träffade jag Kaya i Sand City där vi shoppade julklappar! Superkul!! She is great! Väl hemma dekorerade vi julgranen, gjorde lite läxor. Vi åt ute, de hade någon båtparad med julbelysning på. Inte supermånga båtar men det var fint ändå!! Nu gör jag läxorna, min favoritlärare Ms Black gav mig dubbelläxa till imorgon. Meddelade oss vid 4 idag, inte kul!! Supertröttis och längtar till att få sova.
Decemberväder

Mitt hus

Christmas Tree!!

1 kommentar:

  1. Livin' the dream Matilda! bortsett från läxorna dårååå

    SvaraRadera