torsdag 18 april 2013

Wednesday - en massa free periods


Imagine Dragons – Round and Round <--- Har denna låt på huvudet nu, så bra!
Sitter nu på en av mina free periods, har haft otroligt många idag. Denna period är helt tom för det är den sista idag så passar på att göra lite homework och blogga.
Jag på The Good Ol' Days med Italian Ice. Mer foton kommer! ;) Typical event here with vendors.

En av mina kompisar blev frågad till prom på assembly i måndags. Det var rätt kul, en kille sa att han behövde upp Sofya på scenen för att få något från honom. Då ställde sig några killar i publiken upp, tog av sig tröjorna och hade PROM? Tejpat på magen, och hennes pojkvän kom upp och kramade henne. Så sött!

Helgen var okej, är lite irriterad fortfarande haha. Men söndag var grymt! I Pacific Grove hade det ett event kallat ”The Good Ol’ Days”. Jag och Masha åkte dit, det var grymt! De hade en massa street vendors så jag åt supermycket och shoppade också! Åt Italian ice vilket var supermums!! Åt även gyros som nästan var som kebab vilket var gott! Vi gick ner till stranden också, rätt blåsigt men fint! Vi åkte sedan till Del Monte och shoppade en del. Klockan var runt 6-7 så bara Macy’s, matställen och Forever21 var öppet. På Forever21 träffade vi Kaya! Så vi hängde med henne ett tag. Så himla kul att Masha fick träffa Kaya, de är nog mina bästa vänner här just nu! Så det var trevlans trevlans. Åt lite Chipotle sedan, så onyttig haha. Otroligt trevlig dag, jag och Masha har alltid så kul haha!

Helt sjukt det som hände i Boston. Varför finns det så sjuka människor här i världen? Helt oskyldiga människor. En rätt stor grej här och alla följer vad som händer.

Idag var det tal för att bli Senior Class Officer. Tre stycken blir valda och de ska fixa roliga arrangemang för klassen. I år har det typ gjort noll saker. Bra tal iaf av alla kandidater! Alla personer här är så karismatiska, eller vad man ska säga! Deras tal var otroligt bra och en av kandidaterna är skådespelare i skolpjäserna så han var grymt rolig! En annan kille lovade mat, nyckeln till high school elevers hjärtan!

Idag höll vi på med bile och något mer jag inte minns namnet på i biologin. Luktade inte supermycket, men man började må jätteilla efter ett tag. Euw. På matten fick vi cookies och vi hade lecture på historian. Har så himla mycket energi!! Har inte sprungit på jättelänge! Cykeln är inte så jobbig.

Annars hade jag superfå klasser idag, bara matte, historia och biologi. Hade lika mycket free periods som jag hade klass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar