torsdag 11 april 2013

I love California!!

Biology field trip ner till stranden, FATTAR NI VILKET LIV JAG LEVER?! Amazing!!!!
Seastar



Affischer inför election

Anne!!!! Best German <333

Mitt rum just nu :) 

JV lacrosse igår

Har provat Swedish fish!!!!!!!

HAPPY INTERNATIONAL SIBLING DAY!!!!!!! LOVE YOU GUYS!!!! Okej det existerar typ bara i the US så national då :) <333

Inför the election. I voted for Courtney!!!
Igår hade vi election för elevrådet nästa år. Så i måndags fick jag en massa kakor, cupcakes, pins and stickers from the canditates. Alla var sjukt grymma!! De hade tal under assembly och jag hade väldigt svårt att välja vem jag skulle rösta på. Hela skolan är affischerad och det var riktigt coolt! Som i Amerikanska high school filmer haha. De går verkligen all in för det.

I söndags shoppade jag med Kaya... efter prom dress! Spännande! Det var en söndag så lite var stängt, vill inte säga så mycket mer så får ni se senare ;)

Idag var jag hos läkare för mitt högra ben, eller mer ankel då. Han tror att det är en strain!! Så vi hoppas på det, borde vara bra om en vecka eller två jämfört med fraktur som är ca 6 veckor. Imorgon har vi ett meet, jag behöver inte följa med eftersom jag inte kommer kunna tävla, men ska heja! Tycker det är en stor del av sporten, speciellt nu när jag hängt nere vid the weight room all alone i en och en halv vecka haha.

Inte så mycket mer händer i skolan, vi fattar väl noll av matten och har prov på fredag så det är stabilt. Biologiprovet idag var trevlans, Ms Denny skojade lite med en Swiss om att hans accent inte var strong enough so hon kunde inte hjälpa honom ;) Haha, det är inte supermånga européer på skolan men vi håller ihop och förstår varandra. På engelskan sa han en grej som några låtsades bli upprörda över och vi 3 européer försvarar honom, hela klassen hade jättekul åt det! Loooooove it!

Ska njuta av att sova nu, är så himla himla himla trött och samtidigt väldigt glad :D

Ni borde förresten lyssna på denna låt Walk Off the Earth – Red Hands , den spelas en del på radiokanalen vi lyssnar på och det är helt perf att ha på i bilen på the highway!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar