tisdag 19 mars 2013

Denna dag kan gå och do something else

Denna dag har varit lång och seg, jag har varit där men ändå inte där. Ska lägga mig tidigt som tusan ikväll och tagga till inför morgondagen.

Inte så mycket hände idag i skolan faktiskt, allt det där vanliga som måndagar brukar vara förutom att allt var otroligt svårt. Fattar inte matten längre :( Haha. Arkitektur är iallafall soft, vissa av personerna där är så sköna!

Såg lite framemot träningen, man kan ta ut sig och bara sluta tänka. Men njaeeee. Vi gjorde 400m repeats, 8 stycken. Bara tre av oss. Sprang 1.35-1.40 och även två bedrövliga med 1.46. Det var det hemskaste vi gjort på träningen och benen brände som tusan. Fick använda nya skorna iaf!
Mr Thompson fotade lite under meetet, här är den jag fann på mig haha. Anzartjejen slutade 3 sek efter mig också, detta var typ varv 2.

WORDS TO LIVE BY

The evolution of Asics! De svarta är nya modellen jag köpte
Juste, fashionshowen var grymt ball! Otroligt professionellt gjort! Jag var där med Kaya och vi kände de flesta i showen så det var skoj! De hade kläder från lokala affärer men också lite som fashionklassen hade gjort. Det var konferencier där och rätt många från skolan var där och kollade.

3 kommentarer:

  1. Snyggt, har ni tränat länge på syncronized running :)
    Vad skönt det ser ut med shorts och linne, här vräker snön ned och det är -7 grader ute.
    Bra tider på era 400 hundringar tycker jag. Var de nya skorna sköna?

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag heter Lisa och ska vara utbytesstudent i Carmel nästa år. Jag har läst här i bloggen att du har varit där och eftersom jag nu är otroligt nyfiken och förväntansfull så undrar jag ifall du skulle kunna berätta om hur du har upplevt Carmel, och kanske vad du tycker om klimatet där du bor också för det måste ju vara ganska lika. Eftersom du också har varit i samma situation som mig så förstår du säkert min nyfikenhet och hur mycket det skulle betyda för mig att få veta hur en svensk upplever det. För visst har jag googlat, men det är väl inte samma sak som att höra direkt från någon som upplevt stället.

    Skulle vara väldigt tacksam för svar och du kan gärna skicka det i mail till mig, lisa.engberg@hotmail.com <3

    SvaraRadera
  3. Aaa, har också de nya svart/rosa/blå skorna! :) Rikitigt snygga och billiga jämfört med Sverige! :)

    SvaraRadera