fredag 10 maj 2013

Go hard or go home!

Tiden går för fort!!! Har panik över att åka hem.

 I lördags på dagen var jag med Masha i Carmel. Där vi bor var det varmt, i Carmel var det blåsigt som attan! Vi tog en massa fina foton. På kvällen gick jag till skolans dans concert, superbra!! Alla är så duktiga!! Efteråt hängde jag i Day Dorm där jag hade hörde att det var ett icecream party. Var där ett tag med ett par vänner, kände mig lite som en boarder haha...
I söndags hade vi vår prereturn orientation. Tycker inte ledarna sa jättevettiga saker, eller de berättade hur jobbigt det skulle vara att komma hem men inte så mycket tips hur att överkomma det. Det kommer iallafall vara väldigt jobbigt osv var det vi fick veta.

LOVE THESE PEOPLE
HELLO
Masha
 Skolan denna vecka har varit skoj!! Fick tillbaks en del prov och uppgifter, har fått An på prov :) På min English essay fick jag 80 vilket är bra med tanke på att vissa fick 50... Kommer lämna in en ny version imorgon också. Annars har allt varit lite småcrazy på vissa sätt haha, kan inte riktigt berätta allt här men bara haft kul med kompisar in the library. Idag tog Ms Lundy med tårta till matten, bästa klassen ever!! Oj juste en massa av mina lärare älskar min klass en dag sedan nästa dag gör vi läraren jättearg. Men aja vi survivar. Glider på smoothly. Har bikat hela veckan och imorgon är sista meetet. Det får bära eller brista!! Go hard or go  home!! Okej ej true. Ska försöka springa :) Men ska supporta teamet, killarna kan vinna!!!

Titeln på detta inlägget är från Leo som inte tränade igår eller idag för att han inte kände att han kunde gå hard. Så han gick home. Love that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar