söndag 23 juni 2013

Sista dagen och "the last supper"

the last supper!! 
Igår kväll åkte min ena värdsyster tillbaka till östkusten, så vi hade ett litet last supper igårkväll. Bestämde mig för att umgås med familjen igår kväll istället för att gå till Luisa's, absolut värt det!! Idag bestämde jag att vi skulle ha en familjeaktivitet. Så... imorse följde jag och Jackie med Donna på hennes walk med Hudson. Sedan åkte vi stor frulle med omelett. På dagen sedan gick till akvariet, har aldrig sett det så fullt!! Men superkul, älskar the jellies, uttrarna och pingvinerna. Absolut bästa! Sedan åkte vi till the mall, vi tjejer gick till Lucy's för att köpa sista köpet... Lucy's pants!! Kommer åka hem i mitt gamla par och sparar det nya paret till hemma. Vi åkte runt i Carmel lite innan middagen sedan åt vi middag på mitt favoritställe, Mundakas. Det är ett tapas ställe i Carmel och det var min fjärde gång där haha... Vi var där i över två timmar! Hemma fick jag hjälp med packningen, trodde det skulle vara lätt men slutade med att jag la alla böcker i handbagaget ändå. Donna hjälpte mig att städa ur rummet, såg förfärligt ut haha. På kvällen gav jag dom sedan en ram med två kort, ett på mig och Hudson och sedan ett på alla "barn" från Tahoe. Jag gav också ett brev, med en massa minnen. Det finns kort på alla runtom i huset men inget på mig än sålänge så tyckte det var passande!!

Imorgon har vi picnic med AFS sedan måste min familj lämna av mig :((( På kvällen åker AFSbuss ner till LA. Mitt först flyg går 3 på måndag, blir LAX->SFO->Copenhagen->ARN. Så alltså, LA till San Fransisco sedan Köpenhamn sedan Stockholm!! Kommer fram runt 4 på tisdag I guess om allt går som det ska. Ser framemot att träffa alla!!!

Kan knappt förstå att jag lämnar min värdfamilj imorgon!! Helt crazy!! Älskar dom alla så mycket och kan inte fatta att jag inte kommer se dom varje dag...

Aja, kommer säkert ha en del tid på flygplatsen helt alone så får väl se om jag skriver något.

OVERKLIGT!!!

Juste gud guess what vi ska weara imorgon på picnicen?? Hela familjen kommer ha på sig Hawaiiskjortor!!! Som på graduation!! <333

Låtar såhär på kvällskvisten! Vill ej sova. Dessa är alla rätt passande...
OneRepublic – Counting Stars <--- addicted to denna.
Maroon 5 – Daylight <--- this song. så passande alltså.
Imagine Dragons – It's Time <--- lovelovelove this
Green Day – Good Riddance [Time Of Your Life] <--- och alla utbytisar älskar denna.
Phillip Phillips – Home <-- yup California är lite av mitt hem nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar